Reklamacje
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail lub adres do korespondencji,
- nr telefonu,
- wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji,
- data zakupu
- data wystąpienia wady.
Formularz reklamacji znajdziesz w karcie informacyjnej naszego regulaminu sklepu pod adresem: https://takiswiety.pl/regulamin-sklepu/
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FEDE AP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Nowobielańska 53,
96-100 Skierniewice
4. Uznanie reklamacji i zwrot środków
W przypadku uznania reklamacji i przyznania zwrotu środówk będą one zwrócone na rachunek z którego opłacono zamówienie. Wyjątek może stanowić indyidualne uzgodnienie innej metody zwrotu.
W przypadku pytań lub problemów chętnie służymy pomocą. Dane kontaktowe zawsze masz w stopce naszej strony 🙂