Reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.

Dokument powinien zawierać następujące dane:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail lub adres do korespondencji,
  • nr telefonu,
  • wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji,
  • data zakupu
  • data wystąpienia wady.

Formularz reklamacji znajdziesz w karcie informacyjnej naszego regulaminu sklepu pod adresem: https://takiswiety.pl/regulamin-sklepu/

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

FEDE AP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Nowobielańska 53,
96-100 Skierniewice

4. Uznanie reklamacji i zwrot środków

W przypadku uznania reklamacji i przyznania zwrotu środówk będą one zwrócone na rachunek z którego opłacono zamówienie. Wyjątek może stanowić indyidualne uzgodnienie innej metody zwrotu. 

W przypadku pytań lub problemów chętnie służymy pomocą. Dane kontaktowe zawsze masz w stopce naszej strony 🙂